Vägen till 80kg

Direktlänk till inlägg 1 juli 2014

VÄLKOMMEN

Av Viktoria Almstrand Ullnert - 1 juli 2014 21:07

Hej och välkommen till min blogg!

Jag heter Viktoria och är 20 år. Jag har precis börjat en resa med mig själv. Jag ska en gång för alla bli pigg, stark, frisk och några kilo lättare. För att genomföra detta kommer jag att behöva en hel del  styrka och tålamod. Det känns som att rätt tid är kommen. Jag har viljan och nu får det fanimig vara nog. Jag är redo! 

Om du vill vara med och följa min resa tycker jag att du ska fortsätta att läsa här. Jag kommer att behöva en del stöd och det peppar mig ännu mer om jag ser att det finns folk om läser och inspireras.


Tack så länge, vi hörs snart! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Almstrand Ullnert - 31 augusti 2014 19:51

Det är 2 månader sen sist jag skrev. Det går utmärkt, men vad har hänt..... I slutet på juni började resan i huvudet iallafall. Jag har tagit klassisa "före-bilder", haft semester och börjat jobba igen och jag måste säga att det är mycket lättare a...

Var ett tag sedan sist men jag har haft några dagar då jag har funderat mer kring cellreset och pratat mer med min hälsocoach. Det känns inte helt rätt så jag skall inte påbörja programmet. Men då tänker vi säkert att jag nu gett upp helt och hållet....

Igår var jag med och lyssnade på presentationen av cellreset. Det verkade intressant och bygger i grund och botten på ett kostprogram med lågt GI. Jag mailade min hälsocoach och fick svar idag. Jag blev antagen!!! Detta kommer att köra igång snart oc...


Godmorgon, då var det dax att gå till jobbet igen efter nästan en hel vecka sjuk. Förkylningen från någonstans där solen inte lyser har börjat avta. Ska blir skönt att komma tillbaka i rutiner igen. Dels efter bråvalla och nu en veckas sickness. De...

Ligger här fortsatt vrålförkyld men blivit mycket bättre och ingen feber längre. Imorgon är det dax för jobb igen. Jag har 12 arbetspass kvar innan det är semester i tre veckor. Ska bli så skönt och kommer köra all in på träningen de veckorna.  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards